27 märts 2011

Köögiviljaterriin bulguri ja kanalihaga

Kuni reedeni polnud mul õrna aimugi terriinidest ja ausalt öelda olin "Vahemere köögi" raamatut lehitsedes neist kah huvi tundmata mööda läinud, kui Nami-Nami kooskokkamise #35 teemaks osutus erinevad terriinid ja küpsetatud ahjupasteedid. Põnev-põnev. Eks proovime siis järele.
Asendasin algses retspetis olnud sparglid roheliste ubadega. Kahjuks ei jaksanud ma ära oodata terriini täielikku jahtumist ja seetõttu ma teda vormist tervelt kätte ei saanud. :( Lagunes laiali ka seetõttu, et olin oad suvaliselt sinna vahele ladunud, kuid nipp oleks ilmselt see, et laotada nad kihiks pikkupidi nagu porgandidki. Kuid maitset see kõik ei rikkunud. ;)
Mulle isiklikult meeldiski soojalt rohkem!

250 g bulgurit (Sadama turult)
200 g külmutatud rohelisi ube
2 porgandit
200 g keedetud kanafileed
2 tl estragoni
0,5 sidrunit
2 muna
1,5 dl vahukoort
1,5 dl majoneesi
soola
pipart

Kuumuta ahi 170°C. Määri piklik küpsetusvorm võiga ja puista riivsaiaga üle. Leota bulgurit 10 minutit külmas vees. Nõruta ja siis keeda soolaga maitsestatud vees 5 minutit. Nõruta ja jahuta. Keeda ube 5 minutit ja porgandikange 10 minutit. Nõruta. Töötle keedetud kanaliha köögikombainis koos estragoni ja sidrunikoorega peeneks. Kalla suurde kaussi ja lisa munakollased, 4 spl vahukoort, keedetud bulgur, sool ja pipar. Vahusta munavalged tugevaks vahuks ja sega ettevaatlikult bulgurisegusse. Tõsta segu vormi kihiti köögiviljadega. Kata fooliumiga ja aseta poolenisti veega täidetud küpsetuspannile. Küpseta ahjus 1 tund. Oota kuni terriin on täielikult jahutnud, alles siis kummuta vaagnale ja serveeri koos majoneesi, ülejäänud koore ja sidrunimahlaga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar